9 produktów
Wybierz auto
ABSK13882
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.75
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK13883
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
83,80
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
83,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI814021123
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
95,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
95,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm]: 1873
Rozwiń więcej danych
42,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
42,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm]: 1871
Rozwiń więcej danych
42,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
42,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK905021
Długość 1/długość 2 [mm]: 1873/1745
75,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
75,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0411905022
Długość 1/długość 2 [mm]: 1871/1745
75,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
75,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403814021122
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
76,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
76,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566115826
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1873/1745
67,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
67,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu CHEVROLET ORLANDO zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie CHEVROLET ORLANDO w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie CHEVROLET ORLANDO linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.