16 produktów
Wybierz auto
TRI8140241151
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
130,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
130,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566115778
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 1902/1764+1882/1744
176,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
176,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1190491
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
266,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
266,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0566115783
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1885/1741, 1918/1773
203,84
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
203,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGCH954
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Sekcja: Częsć przednia
Rozwiń więcej danych
47,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET115778
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 1902/1764+1882/1744
Rozwiń więcej danych
227,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
227,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208890
Strona zabudowy: W srodku
180,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
180,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET1OP025
Strona zabudowy: Z przodu
65,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF92115778
Długość 1/długość 2 [mm]: 1902/1764+1882/1744
170,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
170,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
69,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8140241155
Długość 1/długość 2 [mm]: 220
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
64,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX320224
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 1915/1775/1880/1740
260,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
260,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1987482719
Długość [mm]: 1918
Długość 1 [mm]: 1885
265,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
265,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABSK17603
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej, z prawej
Ciężar [kg]: 2.5
Rozwiń więcej danych
209,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
209,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET1OP024
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1976+1907/1765
341,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
341,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1987482858
Długość [mm]: 1940
Długość 1 [mm]: 1907
192,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
192,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu OPEL MOKKA zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie OPEL MOKKA w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie OPEL MOKKA linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.