17 produktów
Wybierz auto
TRI8140291167
Długość 1/długość 2 [mm]: 1035 / 1778
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
47,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK17271
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
48,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1190279
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
32,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX390117
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1548/822
39,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK17270
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
54,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66090821101
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 1693
Rozwiń więcej danych
28,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482735
Długość [mm]: 1543
50,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1190278
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
35,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF92109028
Długość 1/długość 2 [mm]: 1543/822
42,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF92109027
Długość 1/długość 2 [mm]: 1765/1035
46,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372734122
Długość [mm]: 1717
41,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372734142
Długość [mm]: 1765
46,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566109027
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1765/1035
51,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482736
Długość [mm]: 1765
57,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117692
Długość osłony [mm]: 1038
Oś: Nie dla kół zawieszonych niezależnie
Rozwiń więcej danych
37,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117691
Długość osłony [mm]: 825
Oś: Niezależne zawieszenie kół
Rozwiń więcej danych
41,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566109028
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1543/822
43,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu SKODA OCTAVIA III zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie SKODA OCTAVIA III w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie SKODA OCTAVIA III linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.