44 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1797/1548
95,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
95,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1787/1542
84,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.72
Rozwiń więcej danych
101,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
101,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1787/1542
82,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
82,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1797/1548
98,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
98,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
60,56
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
60,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
61,41
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,75
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,75
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
72,82
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
72,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Rozwiń więcej danych
47,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
47,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Rozwiń więcej danych
47,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
47,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1797/1548
82,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
82,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
69,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1638/1458
127,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
127,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
54,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
54,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1638/1458
122,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
122,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1638/1458
120,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
120,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1638/1458
104,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
104,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu SUZUKI SX4 I zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie SUZUKI SX4 I w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie SUZUKI SX4 I linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.