Powiadom mnie o dostępności

Przewody hamulcowe i mocowania do LEXUS GS III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 366, Ciężar [kg]: 0.1, Rozmiar gwintu 1: INN M10x1.0, Rozmiar gwintu 2: BANJO M10...
38,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.14, Długość całkowita [mm]: 445, Rozmiar gwintu 1: OUT. M10x1, Rozmiar gwintu 2...
37,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 406
61,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.12, Długość całkowita [mm]: 438, Rozmiar klucza: 14/17, Rozmiar gwintu 1: OUT. ...
36,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Przewód hamulcowy elastyczny do samochodu LEXUS GS III

Układ hamulcowy samochodu LEXUS GS III wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. LEXUS GS III wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.

Przyczyny usterek elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie LEXUS GS III

Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie LEXUS GS III jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.

LEXUS GS III – objawy zużycia przewodu hamulcowego elastycznego

Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie LEXUS GS III jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.