Powiadom mnie o dostępności

Przewody hamulcowe i mocowania do SAAB 9-3 I

29 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 355, Ciężar [kg]: 0.13, Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1, Rozmiar klucza: 17, Zdj�...
35,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 195, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1, Gwint zewn. [mm]: M10x1
35,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Technika połączeń: Banjo fitting, Długość [mm]: 350, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
25,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 195, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1, Gwint zewn. [mm]: M10x1
22,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 340, dla numeru artykułu: 6T46159, Rozmiar gwintu 1: F10X1, Rozmiar gwintu 2: 10
37,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość całkowita [mm]: 278, Rozmiar gwintu 1: F10x1, Rozmiar gwintu 2: M10x1
39,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 240, Rozmiar gwintu 1: F10X1, Rozmiar gwintu 2: M10X1
33,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 198
27,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 340, Rozmiar gwintu 1: F10X1, Rozmiar gwintu 2: 10
31,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
47,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Technika połączeń: Banjo fitting, Długość [mm]: 340, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
35,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 318, Wymiar gwintu: M10x1, Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
25,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 340, Ciężar [kg]: 0.13
27,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 340, Rozmiar gwintu 1: F10X1, Rozmiar gwintu 2: 10, Zdjęcie producenta: 1
39,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
73,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 205, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1, Gwint zewn. 2 [mm]: M10x1
40,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
51,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 240, Rozmiar gwintu 1: F10X1, Rozmiar gwintu 2: M10X1, Zdjęcie producenta: 1
36,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1, Długość całkowita [mm]: 248, Rozmiar gwintu 1: OUT. M10x1, Rozmiar gwintu 2:...
31,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: miedY / nikiel
27,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Przewód hamulcowy elastyczny do samochodu SAAB 9-3 I

Układ hamulcowy samochodu SAAB 9-3 I wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. SAAB 9-3 I wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.

Przyczyny usterek elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie SAAB 9-3 I

Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie SAAB 9-3 I jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.

SAAB 9-3 I – objawy zużycia przewodu hamulcowego elastycznego

Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie SAAB 9-3 I jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.