67 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 260
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
27,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
27,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
11,31
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
11,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 580
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
40,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
40,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 260
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
33,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
33,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 233
Rozmiar klucza: 17/17
Rozwiń więcej danych
41,20
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
41,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 256
Rozwiń więcej danych
30,45
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
30,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
11,67
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
11,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 564
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
69,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
47,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 575
Średnica 2 [mm]: 10.15
Rozwiń więcej danych
50,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
45,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
45,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 235
28,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
28,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
62,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
62,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
32,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
32,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
26,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
26,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 565
41,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
41,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 564
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą ampułową
Rozwiń więcej danych
54,30
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
54,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 256
23,00
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
23,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 565
Gwint zewn. [mm]: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
64,93
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
64,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 270
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
35,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
35,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu VW JETTA V wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. VW JETTA V wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW JETTA V jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW JETTA V jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.