6 produktów
Wybierz auto
TEXTPM0008
Długość [mm]: 16.1
Wymiar gwintu: M6x1
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8105116005
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
25,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEXTPM0005
Długość [mm]: 21.3
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
17,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 21
Ciężar [kg]: 0.023
Rozwiń więcej danych
10,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
10,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET11664K
Wymiar gwintu: M12 x 19
17,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
17,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
14,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie PORSCHE zastosowany został tarczowy typ układu hamulcowego. Jego elementami są m.in. śruby tarcz hamulcowych, których zadaniem jest mocowanie tarcz do piast koła. Śruby zapewniają stabilne osadzenie tarcz i zapobiegają wnikaniu zabrudzeń pomiędzy nie i powierzchnię piasty.
Wielokrotne odkręcanie i przykręcanie śruby tarczy hamulcowej może skutkować wyrobieniem się jej gwintu. Śruby mogą także korodować, ze względu na zlokalizowanie w miejscu podatnym na wpływ warunków atmosferycznych. Widoczne zużycie gwintu czy ślady korozji są wskazaniem do wymiany śrub tarcz hamulcowych na nowy komplet. Innym przykładem sytuacji, w której rekomendowana jest wymiana śrub są uszkodzenia mechaniczne – np. spowodowane błędami montażowymi.
Odkręcenie śrub tarcz hamulcowych w samochodzie PORSCHE nie stanowi większego problemu pod warunkiem posiadania odpowiedniego narzędzia, dopasowanego do kształtu łba śrub. Bardzo ważnym elementem montażu śrub jest zachowanie właściwego, zalecanego przez producenta pojazdu momentu dokręcenia. Zbyt słabe przykręcenie śrub może skutkować występowaniem nadmiernego luzu na tarczy, zbyt mocne z kolei może prowadzić do oberwania się gwintu i osłabienia połączenia pomiędzy tarczą hamulcową a piastą koła.