14 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
87,52
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
87,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071154383
Długość [mm]: 795
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
100,72
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
100,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
033624071152053
Długość [mm]: 880
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
195,40
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
195,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.054
Rozwiń więcej danych
107,46
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
107,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0900832
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 880
Rozwiń więcej danych
115,88
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
115,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV48720051
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Napięcie znamionowe: 12
109,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
109,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20373
Długość przewodu [mm]: 720
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
115,82
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
115,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCALR021
68,72
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
68,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCALR020
57,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
57,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30833
Długość [mm]: 880
102,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
102,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30858
Długość [mm]: 785
108,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
108,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGBS2712
Długość [mm]: 848
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
120,29
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
120,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20372
128,01
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
128,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
033624071152283
Długość [mm]: 775
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
186,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
186,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach LAND ROVER FREELANDER II odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach LAND ROVER FREELANDER II w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody LAND ROVER FREELANDER II wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta LAND ROVER FREELANDER II może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.