Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ABS i ESP do MERCEDES-BENZ KLASA V W447

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.05, Długość przewodu [mm]: 110...
218,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1
97,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TEX45090000

Czujnik ABS TEXTAR 45090000

Techniczny numer informacyjny: 45000 0900 0 1
230,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Długość przewodu [mm]: 920, Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość bi...
91,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ATE24071155303

Czujnik ABS ATE 24.0711-5530.3

Długość [mm]: 940, Dostępne MAPP-Code: 1, Zdjęcie producenta: 1
242,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1030, Ciężar [kg]: 0.042, Rodzaj czujnika: aktywny czujnik, Techniczny numer info...
161,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ATE24071155293

Czujnik ABS ATE 24.0711-5529.3

Długość [mm]: 1135, Dostępne MAPP-Code: 1, Zdjęcie producenta: 1
281,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1000, Ciężar [kg]: 0.15
90,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Rodzaj czujnika: aktywny czujnik, Kolor wtyczki: czarny
87,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Długość przewodu [mm]: 1065, Rodzaj czujnika: aktywny czujnik, Ilość...
99,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Długość przewodu [mm]: 945, Rodzaj czujnika: aktywny czujnik, Ilość b...
117,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Do czego służy czujnik ABS w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA V W447?

Czujnik ABS w autach MERCEDES-BENZ KLASA V W447 odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W447 są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.

Jak działa czujnik ABS w aucie MERCEDES-BENZ KLASA V W447?

Działanie czujnika ABS w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA V W447 w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W447 kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.

Dlaczego czujniki ABS się psują?

Czujniki ABS w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W447 mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.

Czujnik ESP do MERCEDES-BENZ KLASA V W447

Samochody MERCEDES-BENZ KLASA V W447 wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta MERCEDES-BENZ KLASA V W447 może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.