17 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
116,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
116,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCANS076
71,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
71,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15101162
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
74,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15101131
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
92,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
92,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818014316
196,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
196,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCANS078
84,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31000
110,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 2000
153,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
153,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPABS131
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
86,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
86,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS116
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
204,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
204,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCANS079
84,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818014304
Długość przewodu [mm]: 1990
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
203,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
203,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH15101116
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
99,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
109,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
109,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30998
149,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
149,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30999
110,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCANS077
71,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
71,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach NISSAN PATROL odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie NISSAN PATROL są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach NISSAN PATROL w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie NISSAN PATROL kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie NISSAN PATROL mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody NISSAN PATROL wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta NISSAN PATROL może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.