Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie ABS do PEUGEOT 3008

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pierścień ABS MAXGEAR 27-0333

Szerokość [mm]: 18

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 28410

Szerokość [mm]: 6.5

Średnica wewnętrzna [mm]: 58.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień nadajnika impulsów ABS MAXGEAR 27-0708

Szerokość [mm]: 6.5

Średnica wewnętrzna [mm]: 58.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,12

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS MAXGEAR 27-0543

Szerokość [mm]: 8.2

Średnica wewnętrzna [mm]: 77.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,12

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

29,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 28417

Szerokość [mm]: 18

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS VEMO V22-92-0001

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ilość zębów, obręcz abs: 96

32,29

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 28411

Szerokość [mm]: 8.2

Średnica wewnętrzna [mm]: 77.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

41,60

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

41,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 3008

Pierścień ABS w samochodzie PEUGEOT 3008 – funkcja

Jednym z najważniejszych elementów systemu ABS w samochodzie PEUGEOT 3008 jest pierścień, zwany także koronką ABS. Jest to element niezbędny dla prawidłowej pracy systemu zapobiegającego blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania. Pierścień ABS odpowiada za przekazanie informacji na temat prędkości obrotowej koła do jednostki centralnej samochodu (ECU). Jest on elementem czujnika obrotów kół, montowanym na piaście koła. Awaria pierścienia ABS objawia się zazwyczaj nieuzasadnionym uruchamianiem się systemu ABS lub całkowitym brakiem pracy systemu. Uszkodzona koronka ABS może również doprowadzić do samoczynnego hamowania kół – błędny odczyt prędkości obrotowej koła wymusza jego wyhamowanie np. przy mocniejszym dodaniu gazu.

Przyczyny awarii koronki ABS w samochodzie PEUGEOT 3008

Pierścień ABS w samochodzie PEUGEOT 3008 pracuje w stosunkowo trudnych warunkach, mając kontakt z wodą, błotem czy innymi zanieczyszczeniami, takimi jak sól drogowa. Z tego powodu najczęstszą przyczyną usterek koronki ABS jest korozja, która wpływa na degradację metalu. Może wówczas dojść do pęknięcia i tym samym oddzielenia się koronki od piasty. Innym powodem są uszkodzenia mechaniczne, które mogą być spowodowane np. podczas niewłaściwie przeprowadzonego serwisu układu hamulcowego w pojeździe.

PEUGEOT 3008 – naprawa pierścienia ABS

W przypadku samochodu PEUGEOT 3008, próby naprawy koronki ABS zwykle nie przynoszą pożądanych rezultatów. Jedyną zalecaną formą naprawy jest wymiana tego elementu na nowy. Nie jest to operacja skomplikowana ani kosztowna, gdyż pierścień ABS jest podzespołem stosunkowo niedrogim. Jego wymiana w samochodzie PEUGEOT 3008 nie musi być połączona z wymianą kompletnej piasty.