3 produkty
Wybierz auto
OPMG22038
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
56,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT387224
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
119,10
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
119,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
108,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
108,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu LEXUS GX II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach LEXUS GX II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.