7 produktów
Wybierz auto
OPMG2523
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
36,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
36,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426RD106
Długość całkowita [mm]: 289
Gwint zewn. [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
44,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
44,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCRN6
Długość [mm]: 240
Gwint wewnętrzny [mm]: M16xp1.0
Rozwiń więcej danych
58,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
58,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9202384
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 263
Rozwiń więcej danych
43,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
43,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9202376
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 265
Rozwiń więcej danych
36,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
36,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH10301106
Długość całkowita [mm]: 289
Gwint zewn. [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
38,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
38,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MONL14204
Długość [mm]: 275
Wymiar gwintu: M12x1,25/m16x1
Rozwiń więcej danych
60,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
60,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu NISSAN PRIMERA I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach NISSAN PRIMERA I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.