28 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 160
Długość całkowita [mm]: 183.69
Rozwiń więcej danych
84,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
60,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
76,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
100,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
100,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 16.2
Rozwiń więcej danych
92,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 16.2
Rozwiń więcej danych
92,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
47,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
42,90
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
42,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
127,21
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
127,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
44,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
44,54
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
44,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
93,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
93,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
94,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
54,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 185
Szerokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
72,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 185
Szerokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
71,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Parzyste numery artykułów: 5031541
55,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
78,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
78,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 5 F10. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 5 F10 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 5 F10, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.