19 produktów
Wybierz auto
49,84
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
49,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 190
Szerokość [mm]: 38.5
Rozwiń więcej danych
51,30
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
51,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parzyste numery artykułów: Jte7708
40,22
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
40,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
33,95
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
33,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
62,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 211
Rozwiń więcej danych
62,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/10
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
49,73
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
49,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/10
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
49,73
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
49,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
37,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
37,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 217
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 217
Rozwiń więcej danych
74,55
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
33,95
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
33,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
74,85
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
74,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
73,40
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
73,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
69,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
69,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
70,04
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 240
Szerokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
63,99
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
63,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parzyste numery artykułów: Jte7709
40,22
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
40,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 190
Szerokość [mm]: 38.5
Rozwiń więcej danych
51,76
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie LEXUS GS III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie LEXUS GS III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu LEXUS GS III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.