10 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M15x1,5
Rozwiń więcej danych
75,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4822072
Długość [mm]: 123
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
32,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZTY112
35,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
35,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0734
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
62,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
62,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2400
Długość [mm]: 142
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
40,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE7597
Długość [mm]: 123.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M15 x 1.5
Rozwiń więcej danych
37,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
37,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT387156
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
42,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042281943187
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
74,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
41,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY811045
54,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie LEXUS GX I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie LEXUS GX I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu LEXUS GX I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.