12 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 148
Szerokość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
57,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Szerokość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
57,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
93,60
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
93,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
93,60
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
93,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 149
Rozwiń więcej danych
35,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
71,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 149
Rozwiń więcej danych
35,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 149
Rozwiń więcej danych
40,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 149
Rozwiń więcej danych
43,33
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
90,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/10
Rozwiń więcej danych
81,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
81,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie LEXUS IS I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie LEXUS IS I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu LEXUS IS I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.