11 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 85
Rozmiar gwintu 1: M12x1.25mm
Rozwiń więcej danych
43,03
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
43,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070470
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
32,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
32,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849401767
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
37,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840060310
Wymiar stożka [mm]: 12.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M15x1,50
56,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2078
Długość [mm]: 108
Szerokość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
35,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
35,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZTY013
27,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0704
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
48,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
48,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA81923585
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
40,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 103
Rozwiń więcej danych
32,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
32,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE683
Zbieżność stożka: 1:6
Długość [mm]: 103
Rozwiń więcej danych
32,02
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
32,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie LEXUS RX I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie LEXUS RX I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu LEXUS RX I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.