44 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
61,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
37,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
42,56
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
42,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
60,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
60,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
49,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.1
Rozwiń więcej danych
55,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
44,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.5
Rozwiń więcej danych
51,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 100
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
42,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
31,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
51,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
40,53
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
40,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 2 [mm]: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
30,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 12 x 1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
55,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
36,61
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
36,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
23,99
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
23,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,89
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
33,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
32,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
36,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN ALMERA II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN ALMERA II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN ALMERA II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.