16 produktów
Wybierz auto
BLUADN187207
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
69,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K1034OYO
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
82,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO20K1013OYO
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
116,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K1033OYO
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
61,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO20K1012OYO
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
54,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
97,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
97,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.64
52,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
74,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
66,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
74,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
44,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
42,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11101172L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
65,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11101172R
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
65,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11101158
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
38,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN PATROL GR IV. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN PATROL GR IV końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN PATROL GR IV, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.