Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
29 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 173
Rozwiń więcej danych
34,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
34,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
27,38
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
27,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
40,93
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
36,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
36,39
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
36,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M12x1,25 rht
37,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
39,74
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
39,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 114
Rozwiń więcej danych
33,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
33,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 119
Rozwiń więcej danych
29,68
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
29,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
34,65
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
34,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
51,41
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
51,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
39,53
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
39,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 114
Rozwiń więcej danych
40,07
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
40,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
38,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
38,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
38,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
25,42
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
25,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
45,45
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
45,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12x1,25
Wymiar stożka [mm]: 13
Rozwiń więcej danych
35,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
35,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
39,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
39,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 95
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
32,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
32,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie NISSAN PRIMERA II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie NISSAN PRIMERA II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN PRIMERA II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.