Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
Ciśnienie robocze [bar]: 105
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
382,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
382,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.12
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
365,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
365,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.16
Ciśnienie robocze [bar]: 80
Rozwiń więcej danych
323,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
323,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.16
Ciśnienie robocze [bar]: 80
Rozwiń więcej danych
294,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
294,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.12
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
315,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
315,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
383,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
383,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 52,94 zł
Ciśnienie [bar]: 110
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
275,74
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
275,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
265,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
265,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
280,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
280,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 80
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
303,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
303,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
340,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
340,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
441,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
441,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 4007xw
Tryb pracy: Elektryczny
1 761,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
1 761,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Rozwiń więcej danych
253,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
253,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
92,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
92,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu PEUGEOT 307 pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów PEUGEOT 307 pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów PEUGEOT 307 są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie PEUGEOT 307 powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie PEUGEOT 307 z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu PEUGEOT 307 należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.