4 produkty
Wybierz auto
0429JRP737
Ograniczenia producenta: Trw
Długość całkowita [mm]: 1480
Rozwiń więcej danych
1 610,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 610,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 2 070,00 zł
Ciężar [kg]: 0.06
19,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPKFR015
Tryb pracy: Hydrauliczny
Numer seryjny: Spk-fr-015
965,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
965,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA14002013
Tryb pracy: Hydrauliczny
939,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
939,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Maglownica w samochodzie FORD TRANSIT V jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu FORD TRANSIT V.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu FORD TRANSIT V. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.