3 produkty
Wybierz auto
DRI711520648
Długość całkowita [mm]: 1166
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
862,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
862,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 286,84 zł
SAS7006023
Dla numeru oe: 4000kk
Tryb pracy: Hydrauliczny
1 900,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 900,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI711520088
Długość całkowita [mm]: 1173
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
895,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
895,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 925,45 zł
Maglownica w samochodzie PEUGEOT PARTNER I jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu PEUGEOT PARTNER I.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu PEUGEOT PARTNER I. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.