4 produkty
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.522
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
238,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
238,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Mechaniczne
89,63
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
89,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.54
Ciśnienie [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
112,28
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
112,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 0.1
Rozwiń więcej danych
124,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
124,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu MITSUBISHI PAJERO I z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu MITSUBISHI PAJERO I. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.