11 produktów
Wybierz auto
Producenci
121,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELFG241112B1
456,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133527
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
486,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
486,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE705656690
Napięcie [v]: 13
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
523,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
523,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303021
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
259,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396FE1005512B1
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
336,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702700550
Średnica [mm]: 134
Długość [mm]: 202.15
Rozwiń więcej danych
348,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400313011313073
Ciśnienie robocze [bar]: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
295,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580954
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
401,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
401,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358106891
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
325,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPFP086
Ciśnienie robocze [bar]: 3.5
195,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT CLIO III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT CLIO III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.