14 produktów
Wybierz auto
HIT133533
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
375,28
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
375,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338705656390
Napięcie [v]: 13
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
554,29
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
554,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG241112B1
462,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
462,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV841
314,27
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
314,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303041
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
280,51
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
280,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV02SKV308
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Rozwiń więcej danych
144,38
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
144,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELFG241212B1
607,95
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
607,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELFG241312B1
421,91
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
421,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303071
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
272,17
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
272,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303051
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
275,37
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
275,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
619,32
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
619,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
627,65
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
627,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358146831
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
341,88
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
341,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358303061
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
222,02
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
222,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT CLIO IV z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT CLIO IV. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.