18 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.04
226,46
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
226,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
189,80
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
189,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV032
Ciężar [kg]: 0.18
82,97
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
82,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX150049
Dla numeru oe: 93168217, 8200890122
83,73
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 38
140,80
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
140,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura rozdzielacza paliwa
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
56,40
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
56,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA98097
218,90
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
218,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 93168217, 8200890122
136,17
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
136,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,54
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
97,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPRE002
Preparat paliwowy: Common rail (cr)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Przystosowany do biodiesla
59,64
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
59,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM18008
Preparat paliwowy: Common rail (cr)
93,84
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
93,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM18008R
Preparat paliwowy: Common rail (cr)
69,60
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
69,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATMFL1259
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
137,87
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
137,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA92467
172,90
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
172,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATMFL1200
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
162,60
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
162,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2150158
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z blokadą fali
275,40
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
275,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATMFL1206
Kolor: Biały - przezroczysty
Materiał: Tworzywo sztuczne
222,89
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
222,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM18529
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z blokadą fali
169,74
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
169,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadanie przewodów paliwowych w pojazdach jest proste – mają transportować paliwo z baku (zbiornika) do silnika. Przewód paliwowy do samochodu RENAULT MASTER III nie jest na tym tle wyjątkiem. Za sprawą pompy paliwa do przewodu zostaje zassane paliwo, które następnie poprzez filtr paliwowy trafia do wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej (w zależności od rodzaju silnika). Przewody paliwowe w samochodzie RENAULT MASTER III są wykonane z trwałych materiałów i powinny służyć przez wiele tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak, że ulegają zużyciu.
Zły stan przewodów paliwowych w samochodzie RENAULT MASTER III może doprowadzić do wystąpienia ich nieszczelności, mających poważne konsekwencje dla prawidłowej pracy pojazdu. Wyciek ma wpływ na niewłaściwe ciśnienie, pod którym paliwo jest podawane do silnika, co może skutkować nierówną pracą bądź gaśnięciem jednostki. Zanim jednak dojdzie do tego typu sytuacji, zazwyczaj można poczuć charakterystyczny zapach paliwa w pojeździe, który jest pierwszym objawem uszkodzenia przewodu paliwowego.
W przypadku konieczności wymiany przewodu paliwowego warto skupić się na doborze odpowiedniego zamiennika. Powinien on być przede wszystkim dopasowany do konkretnej wersji modelowej i silnikowej samochodu RENAULT MASTER III. Warto wybrać przewód paliwowy, który jest odporny na podwyższoną temperaturę oraz wysokie ciśnienie, a także na przetarcia i wibracje czy szkodliwy wpływ substancji chemicznych. Ze względu na stosunkowo niski koszt tego elementu, warto wybierać przewody paliwowe wysokiej jakości, by uniknąć konieczności ponownej wymiany w dalszej eksploatacji samochodu.