12 produktów
Wybierz auto
Producenci
HEL8TF358303251
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 3
Rozwiń więcej danych
309,84
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
309,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
225,50
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
225,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8TF358146851
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
269,41
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
269,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77365E
Jakość: Equivalent
Pojemność zbiornika paliwa [litr]: 80
351,75
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
351,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77364E
Jakość: Equivalent
Pojemność zbiornika paliwa [litr]: 100
412,70
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
412,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT53036
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
267,36
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
267,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT53037
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa
253,57
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
253,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX430187
Pojemność zbiornika paliwa [litr]: 100
210,65
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
210,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0580203314
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
526,41
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
526,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0580203312
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
551,35
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
551,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702552710
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
619,51
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
619,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
258,33
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
258,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT MASTER III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT MASTER III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.