14 produktów
Wybierz auto
Nr art: MEA77364E
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA77365E
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT53036
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA77365
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA77364
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: HEL8TF358146851
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERR775694A
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERR775693A
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL8TF358303251
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BOS0580203312
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX430187
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BOS0580203314
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT53037
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: PIE702552720
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu RENAULT MASTER III z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu RENAULT MASTER III. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.