Powiadom mnie o dostępności

Zawory regulacji ciśnienia do BMW X3

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
351,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia), Rodzaj zaworu: zawór ster...
586,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni Common-Rail
811,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.066, Rodzaj zaworu: zawór ograniczający cisnienie, Zdjęcie producenta: 1
609,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.066, Wymagana ilość: 1, Rodzaj zaworu: zawór ograniczający cisnienie
309,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie BMW X3

W wybranych wersjach silnikowych samochodu BMW X3 stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie BMW X3

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu BMW X3 podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

BMW X3 – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie BMW X3 łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.