Powiadom mnie o dostępności

Zawory regulacji ciśnienia do PEUGEOT BOXER II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: Citroen; Fiat; Ford;, Masa [g]: 160
261,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiał...
373,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: DENSO
360,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
192,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie PEUGEOT BOXER II

W wybranych wersjach silnikowych samochodu PEUGEOT BOXER II stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie PEUGEOT BOXER II

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu PEUGEOT BOXER II podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

PEUGEOT BOXER II – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie PEUGEOT BOXER II łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.