9 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
20,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
20,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 14
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
22,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
22,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
Specyfikacja: Bearing impergom
207,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
207,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
200,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
200,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozstaw otworów [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
118,53
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
118,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 217
Ciężar [kg]: 1.32
Rozwiń więcej danych
205,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
205,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 217
Ciężar [kg]: 1.32
Rozwiń więcej danych
220,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
220,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
358,49
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
358,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
99,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
99,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podpora wału silnika samochodu RENAULT MASTER III to część odpowiadająca za utrzymanie wału w odpowiedniej pozycji i zapewnienie mu możliwości płynnego obrotu podczas pracy silnika. Dzięki temu wał jest w stanie przenosić napęd z silnika na kolejne podzespoły układu napędowego. Podpora wału zapobiega też przesuwaniu się wału względem innych elementów silnika, co mogłoby powodować uszkodzenia i zmniejszać wydajność jednostki.
Intensywność objawów awarii podpory wału jest w dużej mierze zależna od stopnia uszkodzenia tego podzespołu. Objawy awarii mogą obejmować m.in. hałas oraz wibracje podczas pracy silnika samochodu RENAULT MASTER III. Są one wynikiem luzu i nieprawidłowej osi obrotu wału. Da się również odczuć spadek mocy jednostki. Zauważalne może być wyższe zużycie paliwa, gdyż silnik musi pracować z wyższym obciążeniem. Awaria podpory wału prowadzi do uszkodzenia innych elementów silnika – panewki oraz łożyska mogą ulec zniszczeniu przez przesuwanie się wału. Niesprawna podpora wału przekłada się też na nieprawidłowe działanie układu napędowego.