7 produktów
Wybierz auto
NTYNLWRE001
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozstaw otworów [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
120,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
120,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT28057
116,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNLPRE001
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
19,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600589370
200,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
200,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8073632
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
347,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
347,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP800275
Długość [mm]: 217
Ciężar [kg]: 1.32
Rozwiń więcej danych
203,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
203,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176472
Długość [mm]: 217
Ciężar [kg]: 1.32
Rozwiń więcej danych
218,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
218,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podpora wału silnika samochodu RENAULT MASTER III to część odpowiadająca za utrzymanie wału w odpowiedniej pozycji i zapewnienie mu możliwości płynnego obrotu podczas pracy silnika. Dzięki temu wał jest w stanie przenosić napęd z silnika na kolejne podzespoły układu napędowego. Podpora wału zapobiega też przesuwaniu się wału względem innych elementów silnika, co mogłoby powodować uszkodzenia i zmniejszać wydajność jednostki.
Intensywność objawów awarii podpory wału jest w dużej mierze zależna od stopnia uszkodzenia tego podzespołu. Objawy awarii mogą obejmować m.in. hałas oraz wibracje podczas pracy silnika samochodu RENAULT MASTER III. Są one wynikiem luzu i nieprawidłowej osi obrotu wału. Da się również odczuć spadek mocy jednostki. Zauważalne może być wyższe zużycie paliwa, gdyż silnik musi pracować z wyższym obciążeniem. Awaria podpory wału prowadzi do uszkodzenia innych elementów silnika – panewki oraz łożyska mogą ulec zniszczeniu przez przesuwanie się wału. Niesprawna podpora wału przekłada się też na nieprawidłowe działanie układu napędowego.