Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do RENAULT MASTER III

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 743

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,08

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

251,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1075

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,62

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

312,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 745

Wymiar gwintu: 24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,10

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

313,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1075

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

395,65

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

395,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 39

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

442,11

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

442,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,98

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

303,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 743

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,73

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

270,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 743

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,27

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

352,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 743

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,80

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

271,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1079

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

448,18

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

448,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,02

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

249,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1075

Wymiar gwintu: 24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,99

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

377,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 743

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,98

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

229,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1075

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,65

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

271,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

268,93

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

268,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1077

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,13

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

318,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

339,52

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

339,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 743

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

484,21

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

484,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 1074

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

605,65

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

605,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

540,61

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

540,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Wał napędowy w samochodzie RENAULT MASTER III – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie RENAULT MASTER III?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT MASTER III, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie RENAULT MASTER III?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT MASTER III można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie RENAULT MASTER III – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT MASTER III jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie RENAULT MASTER III

W pojazdach RENAULT MASTER III półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT MASTER III, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

RENAULT MASTER III – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT MASTER III są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.