Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do RENAULT MASTER III

24 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 218247

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa GSP 218247

0499218247

Długość [mm]: 743

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,43

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

252,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218248

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa GSP 218248

0499218248

Długość [mm]: 1075

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,81

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

312,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182815

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182815

FEB182815

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 8.424

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,92

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

278,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52223

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa LPR DS52223

LPRDS52223

Długość [mm]: 745

Wymiar gwintu: 24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,08

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

316,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 614 498 0035

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa MEYLE 614 498 0035

MEY6144980035

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1075

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,63

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

379,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 464 370

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa HART 464 370

HAR464370

Długość [mm]: 743

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,18

zł/szt.

Kraków: pt. 13.06

U ciebie: pt. 13.06

278,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 36.94.610

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa STARLINE 36.94.610

SRL3694610

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

540,61

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

540,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 36.94.611

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa STARLINE 36.94.611

SRL3694611

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 743

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,27

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

352,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-RE-042

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa NTY NPW-RE-042

NTYNPWRE042

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

316,33

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

316,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-RE-041

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa NTY NPW-RE-041

NTYNPWRE041

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

269,97

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

269,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS7359L

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa BGA DS7359L

BGADS7359L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 39

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

480,42

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

480,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 16-14 498 0038

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa MEYLE 16-14 498 0038

042116144980038

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 743

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,46

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

262,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305484

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305484

LOB305484

Długość [mm]: 743

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

492,90

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

492,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1188

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1188

0510491188

Długość [mm]: 743

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

223,37

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

223,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27130

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa FAST FT27130

FASFT27130

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

292,10

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

292,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 456 712

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa HART 456 712

HAR456712

Długość [mm]: 1075

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,06

zł/szt.

Kraków: pt. 13.06

U ciebie: pt. 13.06

329,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305485

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305485

LOB305485

Długość [mm]: 1074

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

616,51

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

616,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy SKF VKJC 2887

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy SKF VKJC 2887

SKFVKJC2887

Długość [mm]: 1079

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

441,60

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

441,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190061

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190061

0400302004190061

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

325,84

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

325,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 181097

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy FEBI BILSTEIN 181097

FEB181097

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 10.596

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

415,18

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

415,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Wał napędowy w samochodzie RENAULT MASTER III – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie RENAULT MASTER III?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT MASTER III, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie RENAULT MASTER III?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT MASTER III można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie RENAULT MASTER III – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT MASTER III jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie RENAULT MASTER III

W pojazdach RENAULT MASTER III półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT MASTER III, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

RENAULT MASTER III – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT MASTER III są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.