12 produktów
Wybierz auto
Nr art: 04213141523102HD
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP501700
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP500292
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYNPEBM001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYNPEBM003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP502007
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP503236
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY3141522115HD
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04213141522108HD
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042220926294
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040126294
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040143482
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Przegub w samochodzie BMW 6 G32 jest elementem półosi. Jego zadaniem jest przekazywanie momentu obrotowego pod kątem. W zawieszeniu zależnym z tzw. sztywnym mostem wykorzystywany jest jeden przegub na półosi. Zawieszenie niezależne wymaga zastosowania dwóch przegubów – zewnętrznego (od strony koła) oraz wewnętrznego (od strony skrzyni biegów). Praca przegubów pozwala na skręcanie kół i zmianę ich kąta położenia w stosunku do skrzyni biegów.
Zużycie przegubów samochodu BMW 6 G32 wynika przede wszystkim z dużych obciążeń, jakim są one poddawane. Częste ruszanie z piskiem opon na skręconych kołach może doprowadzić do szybkiego zniszczenia przegubów i konieczności ich wymiany. Na zużycie przegubów wpływa także zastosowanie ogumienia w rozmiarze niedopasowanym do pojazdu. Przeguby są osłonięte gumowymi osłonami. Zniszczenie powierzchni osłon nie zapewnia przegubom napędowym odpowiedniej ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami. Pęknięta osłona przegubu prowadzi do szybkiego zużycia elementu.
Uszkodzenie zewnętrznego przegubu napędowego jest źródłem metalicznych stuków wydobywających się z nadkola samochodu BMW 6 G32. Stukający hałas nasila się przy maksymalnym skręcie koła. Da się go słyszeć również przy najeżdżaniu na przeszkody, takie jak krawężnik czy próg zwalniający. Na zewnętrzne przeguby napędowe działają wyższe obciążenia, przez co szybciej ulegają one zużyciu niż przeguby wewnętrzne. Głównym objawem zużycia przegubów wewnętrznych są natomiast mocne wibracje, które mogą przenosić się na cały samochód.