W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.
11 produktów
Wybierz auto
MAX492046
Średnica [mm]: 30
Długość [mm]: 94
56,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
56,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV66W00
Długość [mm]: 94
Długość 1 [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
64,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
64,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES3210ESCII
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 4.719
Rozwiń więcej danych
271,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
271,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES3210ESCIII
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 3.518
Rozwiń więcej danych
223,49
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
223,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX492050
Średnica [mm]: 27
Długość [mm]: 92
43,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
43,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX492051
Średnica [mm]: 29
Długość [mm]: 93
40,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
40,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASNR51R4WD
Średnica [mm]: 27
Wysokość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
113,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
113,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWCH073
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
233,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
233,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZCH027
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 33
Rozwiń więcej danych
160,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASNA60R
Średnica [mm]: 30.2
Wysokość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASCDESC
Średnica [mm]: 28.6
Wysokość [mm]: 93
Rozwiń więcej danych
55,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
55,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe CHEVROLET TAHOE. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu CHEVROLET TAHOE przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem CHEVROLET TAHOE nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach CHEVROLET TAHOE wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów CHEVROLET TAHOE oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach CHEVROLET TAHOE, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.