99 produktów
Wybierz auto
Nr art: LOBU122
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040103567
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX492799
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040119108
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04210141522109HD
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510490552
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510491330
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA00952
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA05951
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040103615
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MCA05890
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479400239
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040103601
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSP510569
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSP510570S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510491046
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VAIV3018009
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSP605007
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510490851
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1353801200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Przegub w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 jest elementem półosi. Jego zadaniem jest przekazywanie momentu obrotowego pod kątem. W zawieszeniu zależnym z tzw. sztywnym mostem wykorzystywany jest jeden przegub na półosi. Zawieszenie niezależne wymaga zastosowania dwóch przegubów – zewnętrznego (od strony koła) oraz wewnętrznego (od strony skrzyni biegów). Praca przegubów pozwala na skręcanie kół i zmianę ich kąta położenia w stosunku do skrzyni biegów.
Zużycie przegubów samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210 wynika przede wszystkim z dużych obciążeń, jakim są one poddawane. Częste ruszanie z piskiem opon na skręconych kołach może doprowadzić do szybkiego zniszczenia przegubów i konieczności ich wymiany. Na zużycie przegubów wpływa także zastosowanie ogumienia w rozmiarze niedopasowanym do pojazdu. Przeguby są osłonięte gumowymi osłonami. Zniszczenie powierzchni osłon nie zapewnia przegubom napędowym odpowiedniej ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami. Pęknięta osłona przegubu prowadzi do szybkiego zużycia elementu.
Uszkodzenie zewnętrznego przegubu napędowego jest źródłem metalicznych stuków wydobywających się z nadkola samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210. Stukający hałas nasila się przy maksymalnym skręcie koła. Da się go słyszeć również przy najeżdżaniu na przeszkody, takie jak krawężnik czy próg zwalniający. Na zewnętrzne przeguby napędowe działają wyższe obciążenia, przez co szybciej ulegają one zużyciu niż przeguby wewnętrzne. Głównym objawem zużycia przegubów wewnętrznych są natomiast mocne wibracje, które mogą przenosić się na cały samochód.