Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X3

93 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 205074

Długość [mm]: 675

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,92

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

331,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1098

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 621

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

251,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299215

Długość [mm]: 598

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

260,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205044

Długość [mm]: 921

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

171,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-001

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 738

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

349,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

349,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-007

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 718

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,42

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

358,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900164

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1280

1 236,37

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

1 236,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 174114

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1270

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 700,09

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

1 700,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

294,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

294,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2298

Długość [mm]: 834

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

390,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

390,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1097

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 598

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

249,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-026

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 809

498,89

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

498,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205078

Długość [mm]: 919

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

363,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2300

Długość [mm]: 817

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

304,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304674

Długość [mm]: 688

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

937,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

937,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy MEYLE 314 498 0041

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 769

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

425,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

425,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900153

Długość [mm]: 702

654,73

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

654,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205121

Długość [mm]: 825

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

400,49

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

400,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS0933RA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

539,69

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

539,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1101

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 675

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

286,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW X3

Wał napędowy w samochodzie BMW X3 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X3?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X3, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X3?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X3 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X3 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X3 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X3

W pojazdach BMW X3 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X3, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X3 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X3 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.