Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN C3 I

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa SKF VKJC 5137

Długość [mm]: 635

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

306,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 16.44.613

Strona zabudowy: Z lewej

303,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

303,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

257,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS16214

Długość [mm]: 852

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

305,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

305,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK66.002

Długość [mm]: 884

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

515,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

515,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK59.005

Długość [mm]: 675

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

555,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

555,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210276

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 643

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

193,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

193,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK66.045

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 854

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

373,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 303468

Długość [mm]: 866

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

494,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

494,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa HART 482 484

Długość [mm]: 852

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

226,55

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

226,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1742

Długość [mm]: 851

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

192,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

192,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 303463

Długość [mm]: 666

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

435,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa NTY NPW-CT-012

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

203,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

203,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1420R

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

Długość 1 [mm]: 844

353,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

353,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 437 390

Długość [mm]: 643

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,48

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

195,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1162

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 620

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

233,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

233,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1741

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 641

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

242,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0416

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 841

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

359,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

254,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

254,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C3 I

Wał napędowy w samochodzie CITROËN C3 I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN C3 I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN C3 I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN C3 I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN C3 I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN C3 I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN C3 I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN C3 I

W pojazdach CITROËN C3 I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN C3 I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN C3 I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN C3 I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.