Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MERCEDES-BENZ KLASA C

30 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 201697

Długość [mm]: 484

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

87,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1125

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

234,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS900356

Długość całkowita [mm]: 684

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

623,55

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

623,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-094

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-me-094

1 630,11

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

1 630,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-097

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-me-097

1 630,11

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

1 630,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203794

Długość [mm]: 782

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 27

401,71

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

401,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 433 089

Długość [mm]: 627

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

210,37

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

210,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

308,61

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

308,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-ME-063

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,78

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

331,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-ME-146

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,61

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

393,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-ME-017

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 655

540,45

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

540,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306380

Długość [mm]: 520

Wymiar gwintu: M16x1,5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 848,73

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

1 848,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Wał napędowy NTY NWN-ME-018

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 685

409,06

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

409,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-ME-148

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

378,16

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

378,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900346

Długość [mm]: 628

724,69

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

724,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203792

Długość [mm]: 768

Wymiar gwintu: M26x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

505,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

505,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235007

Długość [mm]: 630

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

266,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

266,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235133

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna

Strona zabudowy: Oś tylna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,57

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

453,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 1646

Długość [mm]: 720

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

648,02

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

648,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 3358

Długość [mm]: 786

Wymiar gwintu: M26x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

501,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

501,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ KLASA C

Wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MERCEDES-BENZ KLASA C, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C

W pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA C półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MERCEDES-BENZ KLASA C, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MERCEDES-BENZ KLASA C – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA C są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.