30 produktów
Wybierz auto
0499241451
Długość [mm]: 642
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Rozwiń więcej danych
254,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
LOB304995
Długość [mm]: 643.5
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
702,09
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
702,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 81,99 zł
712,13
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
712,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 66,25 zł
HAR462795
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 895
Rozwiń więcej danych
269,31
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
269,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB182433
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 5.23
Rozwiń więcej danych
258,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB182997
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 7.52
Rozwiń więcej danych
339,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0212E11LH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.836
Rozwiń więcej danych
153,64
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
153,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0212E11MT16L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 691
Rozwiń więcej danych
249,41
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
249,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0212K12LH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 443.5
Rozwiń więcej danych
138,17
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
138,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499241204
Długość [mm]: 655
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Rozwiń więcej danych
221,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP241260
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
245,34
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
245,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499241407
Długość [mm]: 646
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Rozwiń więcej danych
206,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499241408
Długość [mm]: 897
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Rozwiń więcej danych
260,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP241409
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
210,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499241453
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów mech. 6-biegowa, z autom. przełączaniem
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
209,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADS6301R
436,69
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
436,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6303L
352,04
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
352,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6310L
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
398,84
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
398,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC7305
Długość [mm]: 893
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
497,80
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
497,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR462794
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 645
Rozwiń więcej danych
252,30
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
252,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN NOTE I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN NOTE I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN NOTE I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach NISSAN NOTE I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN NOTE I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN NOTE I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.