Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do RENAULT MASTER II

95 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1144

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

319,99

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

319,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 700

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

429,69

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

429,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,65

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

246,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1144

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

372,85

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

372,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1116

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,69

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

303,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 700

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

264,71

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

264,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 663

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,55

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

247,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1116

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,89

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

432,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 641

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

337,29

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

337,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 65.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

419,12

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

419,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 11.004

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

400,81

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

400,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

353,22

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

353,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 10.836

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,87

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

300,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 670

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,60

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

272,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1148

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,20

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

360,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1127

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,44

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

298,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1158

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

346,64

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

346,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

872,32

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

872,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 660

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,88

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

368,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 1158

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

741,34

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

741,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER II

Wał napędowy w samochodzie RENAULT MASTER II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie RENAULT MASTER II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT MASTER II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie RENAULT MASTER II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT MASTER II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie RENAULT MASTER II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT MASTER II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie RENAULT MASTER II

W pojazdach RENAULT MASTER II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT MASTER II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

RENAULT MASTER II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT MASTER II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.