Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VW TRANSPORTER V

146 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
LÖBRO
MAXGEAR
SKF
HART
NTY
LPR
FEBI BILSTEIN
MEYLE
FAST
MAGNETI MARELLI
VIKA
Półoś napędowa MEYLE 100 498 0616

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 878

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

513,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

513,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203360

Długość [mm]: 617

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

364,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 261258

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

316,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 261257

Długość [mm]: 683

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

312,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 181255

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 10.004

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,72

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

453,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy LPR DS61190

Długość [mm]: 135.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1441

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 144

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

153,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1442

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 135

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

137,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1440

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 143.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1817

Długość [mm]: 756

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

332,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1827

Długość [mm]: 1054

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

434,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

434,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1828

Długość [mm]: 907.75

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

436,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

436,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306004

Długość [mm]: 892

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

817,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

817,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 74,18 zł

Wał napędowy FEBEST 2314-7HRH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 12.61

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

890,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

890,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST 2314-7ERH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 13.965

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 103,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

1 103,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305295

Długość [mm]: 690

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

871,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

871,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa NTY NPW-VW-061W

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

96,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-035

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

405,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

405,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52589

Długość [mm]: 925

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

430,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

430,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-177

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

261,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER V

Wał napędowy w samochodzie VW TRANSPORTER V – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VW TRANSPORTER V?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VW TRANSPORTER V, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VW TRANSPORTER V?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VW TRANSPORTER V można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VW TRANSPORTER V – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VW TRANSPORTER V jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VW TRANSPORTER V

W pojazdach VW TRANSPORTER V półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VW TRANSPORTER V, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VW TRANSPORTER V – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VW TRANSPORTER V są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.