Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
NRF54380
Jakość/klasa: Easy fit
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
278,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
278,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR630920
Wymiary radiatora: 224 x 179 x 32 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
127,47
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
127,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970231
Wymiary radiatora: 224 x 179 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
271,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
271,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS727210
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
199,26
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
199,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
307,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
307,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI A5. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI A5 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI A5 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.