5 produktów
Wybierz auto
MALAH242000S
Ograniczenia producenta: Valeo
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
192,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
192,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218455000
124,02
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
124,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970526
Wymiary radiatora: 148 x 255 x 26 mm
Wersja: Valeo
Rozwiń więcej danych
282,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
282,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
233,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
233,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654207
Ograniczenia producenta: Denso
Grubość [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
166,85
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
166,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe BMW X4. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu BMW X4 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie BMW X4 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.