17 produktów
Wybierz auto
Materiał: Aluminium
301,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
301,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 860
169,19
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
169,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 170 x 157 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
104,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
104,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 170
Wysokość [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
86,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
86,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
158,74
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
158,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
133,07
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
133,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 132
Rozwiń więcej danych
183,27
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
183,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 170x158x42
Rozwiń więcej danych
50,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
50,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 26
Szerokość [mm]: 154.5
Rozwiń więcej danych
229,98
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
229,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość sieci [mm]: 168
Szerokość sieci [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
103,18
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
103,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość sieci [mm]: 134
Szerokość sieci [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
128,41
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
128,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Valeo
Grubość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
55,89
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
55,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 190 x 157 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
186,99
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
186,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
234,53
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
234,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 27 11 535 53r
Wymiary radiatora: 178x134x26mm
Rozwiń więcej danych
383,01
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
383,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 134 x 180 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
230,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
230,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
71,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe DACIA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu DACIA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie DACIA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.