Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do DODGE CHARGER Charger VII

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiary radiatora: 270 x 186 x 26 mm

Rok modelowy od: 2008

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

193,03

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

193,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 270 x 186 x 26 mm

Rok modelowy do: 2008

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,43

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

195,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DODGE Charger VII

Nagrzewnica w samochodzie DODGE CHARGER Charger VII – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe DODGE CHARGER Charger VII. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie DODGE CHARGER Charger VII?

Nagrzewnica samochodu DODGE CHARGER Charger VII jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie DODGE CHARGER Charger VII jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

DODGE CHARGER Charger VII – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.