18 produktów
Wybierz auto
OSS05167
Wymiary radiatora: 220×195×42
73,42
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
73,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,63
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
85,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH61000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
137,74
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
137,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH147000S
Materiał: Aluminium
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
100,39
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
100,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
209,21
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
209,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR09033
Wymiary radiatora: 300x194x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
258,29
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
258,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCNGCT003
Długość sieci [mm]: 220
Szerokość sieci [mm]: 195
Rozwiń więcej danych
62,64
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
62,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGCT000
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Długość sieci [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
89,63
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
89,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22610005
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wymiary radiatora: 220 x 194 x 42 mm
Rozwiń więcej danych
136,30
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
136,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,78
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,79
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
137,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN09006128
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiary radiatora: 220x195x42
Rozwiń więcej danych
54,68
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218402000
92,00
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
92,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,25
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
114,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,61
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
73,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973986
Wymiary radiatora: 300 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
141,49
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
141,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973984
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
86,06
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
86,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR601463
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
58,74
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
58,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT DUCATO II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT DUCATO II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT DUCATO II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.