Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
229,87
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
229,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,78
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
88,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR09033
Wymiary radiatora: 300x194x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
272,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
272,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
040973987
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
105,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
105,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN09006128
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiary radiatora: 220x195x42
Rozwiń więcej danych
58,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
58,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGCT000
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Długość sieci [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
89,32
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
89,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR601463
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
57,53
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
57,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22610005
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wymiary radiatora: 220 x 194 x 42 mm
Rozwiń więcej danych
133,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
133,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH147000S
Materiał: Aluminium
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
99,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
99,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGCT003
Długość sieci [mm]: 220
Szerokość sieci [mm]: 195
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH61000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
151,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
151,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973986
Wymiary radiatora: 300 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
141,42
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
141,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
133,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
133,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
112,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973984
Wymiary radiatora: 220 x 195 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
86,01
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT DUCATO II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT DUCATO II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT DUCATO II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.