5 produktów
Wybierz auto
Producenci
520,34
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
520,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
040972209
Wymiary radiatora: 245 x 147 x 44 mm
Specyfikacja: Front heater
Rozwiń więcej danych
390,62
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
390,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
AVADN6373
Ograniczenia producenta: Behr
Wymiary radiatora: 245x147x32
Rozwiń więcej danych
297,97
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
297,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654351
341,24
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
341,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
040972208
Wymiary radiatora: 245 x 147 x 44 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
403,86
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
403,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe NISSAN PATHFINDER III. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu NISSAN PATHFINDER III jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie NISSAN PATHFINDER III jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.